Kiitos kaikille onnitteluista, toivottavasti saatte kuvat näkymään! Neiti kertoo sitten itse paremmin reissukuulumiset ja kuvia laitetaan lisää, mm. vaihtoja on tullut, Kiitos Raijalle ja Pirjolle, yksi kuvien synttärilahjakin on Pirjolta, iso Kiitos!

 

fleur85.gif
746343.jpg

(Malla sai kyllä sitten omankin kakkulautasen,kun päivänsankari oli aloittanut kakun :) )

fleur106.gif

Pirjo haastoi minut tähän meemiin:

Meemi: Mistä bloginimesi on peräisin?
Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä.
Mistä ne ovat peräisin?
Mikä on niiden tarina?
Mikä on sinun tarinasi? Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi?Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja haasta kolme muuta tekemään samoin.

Olin jo jonkin aikaa pyytänyt äitiä että se tekisi mulle omat sivut ja kun se sitten viimein suostui ne tekemään niin aloimme miettiä sivuille nimeä. Oikeastaan äiti keksi nimen minun sivuille ja äiti myös päivittää sivuni ja kuvaa tekeleitäni tänne. Mukava kun minulla on omat sivut!

Minä haastan mukaan:

SARIN, OUTIN, ja MINITUULI-BLUEN :)

 

fleur106.gif